مکمل پروتئینی دام

در دنیای پرورش دام، استفاده از مکمل‌های پروتئینی می‌تواند تاثیر چشمگیری در سلامت و رشد دام‌ها داشته باشد. مکمل پروتئینی “آمیتیس” با فرمولاسیونی منحصر به فرد، پاسخی ایده‌آل به نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها محسوب می‌شود. این محصول با بهره‌گیری از پروتئین‌های با کیفیت بالا، عملکرد دام را بهینه سازی کرده و به تقویت سیستم ایمنی آن‌ها کمک می‌کند. استفاده از “آمیتیس” می‌تواند در بهبود کیفیت تولیدات دامی نقش مهمی ایفا کند.

مکمل پروتئینی دام - 1

چرا مکمل پروتئینی دام پروماک؟

کارخانه پروماک
مکمل پروتئینی دام - 2

کیفیت تضمینی

مکمل پروتئینی دام - 3

قیمت مناسب

مکمل پروتئینی دام - 4

ارسال سریع

مکمل پروتئینی دام - 5

ارسال پستی

مکمل پروتئینی “آمیتیس”، انتخابی برتر برای بهبود عملکرد دام است که سرشار از پروتئین‌های ضروری، آمینواسیدها، و سایر مواد مغذی حیاتی می‌باشد. این محصول با قابلیت هضم و جذب بالایی که دارد، به دام اجازه می‌دهد تا به طور موثر از تمام مواد مغذی بهره‌مند شود و در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر بیماری‌ها پیدا کند. “آمیتیس” همچنین به بهبود رشد، افزایش تولید شیر و کیفیت گوشت کمک می‌کند، و با فرمولاسیون خاص خود برای شرایط مختلف پرورش دام، استفاده آسان و ترکیبی عالی با سایر خوراک‌ها را ارائه می‌دهد.

کافی است یکبار از پروماک خرید کنید تفاوت پشتیبانی و همراهی را در ایران با سایر شرکت ها مشاهده خواهید کرد.

راه های ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش میتوانید از روش های زیر می توانید اقدام کنید

گالری محصول

اعتماد شما افتخار ماست

فروش موفق
0 +
دامدار خوشحال
0 +
نظر مثبت
0 +
نماینده فروش
0 +

سوالات متدوال

آیا استفاده از مکمل پروتئینی برای دام ضروری است؟

استفاده از مکمل‌های پروتئینی برای دام ضروری است، به‌خصوص در مواقعی که رژیم غذایی آن‌ها کمبود پروتئین دارد. این مکمل‌ها به افزایش کارایی رشد، بهبود عملکرد تولیدی و تقویت سلامت کلی دام کمک می‌کنند. علاوه بر این، مکمل‌های پروتئینی می‌توانند در دوره‌های تنش یا بیماری، به سرعت بهبود یافتن حال دام را تسهیل نمایند.

  • سرشار از پروتئین‌های ضروری، آمینواسیدها و سایر مواد مغذی حیاتی
  • قابلیت هضم و جذب بالا برای حداکثر بهره‌مندی دام از مواد مغذی
  • افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها و بهبود پاسخ ایمنی
  • بهبود رشد، تولید شیر و کیفیت گوشت
  • فرمولاسیون اختصاصی برای گونه‌ها و شرایط مختلف پرورش دام
  • استفاده آسان و قابلیت ترکیب با سایر مواد مصرفی

استفاده از مکمل‌های پروتئینی و افزودن به ارزش غذایی رژیم دام، به افزایش تولید، بهبود کیفیت گوشت و شیر و تقویت سلامتی دام کمک می‌کند. مکمل پروتئینی دام آمیتیس مخصوصاً در شرایطی که دام‌ها به رژیم غذایی کم پروتئین محدود هستند، مفید اند.

مکمل پروتئینی دام

همه دام‌ها برای رشد و تغذیه سالم نیاز به مکمل‌های تقویتی دارند. مکمل‌های دامی باعث افزایش رشد بیشتر در دام گوشتی و همچنین شیر در دام‌های شیری خواهند شد. مکمل‌های پروتئینی برای دام‌ها به همان اندازه که تغذیه دام اهمیت دارد، نیز مهم است. ممکن است دام‌ها نتوانند آن میزان انرژی مورد نیاز را از مواد مصرفی دریافت کنند، در این صورت باید مکمل‌های پروتئینی را جهت تامین انرژی مورد نیاز بدن برای آنها در نظر گرفت. مکمل‌های پروتئینی؛ میزان چربی و مواد مغذی مورد نیاز بدن دام را تامین می‌کنند و می‌توانند جایگزین سویا و … باشند. مکمل‌های پروتئینی نقش مهمی در حفظ سلامت و بهبود عملکرد دام‌ها ایفا می‌کنند. برخی از راهکارهای عملی عبارتند از:

  • استفاده از مکمل‌های پروتئینی با کیفیت بالا و متناسب با نیاز دام
  • رعایت دوز و زمان‌بندی مناسب در مصرف مکمل
  • ترکیب مکمل پروتئینی با سایر مکمل‌های ضروری مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بررسی منظم وضعیت سلامت و تغذیه دام و تنظیم برنامه مکمل‌دهی بر اساس آن
  • آموزش پرسنل در مورد اهمیت و نحوه صحیح استفاده از مکمل‌ها

با رعایت کامل این موارد می‌توانید برای ارتقای سلامت و بهره‌وری دام از مزیت‌های این مکمل‌های پروتئینی استفاده لازم را کرده باشید.

دلیل ضرورت مصرف مکمل پروتئینی برای دام

پروتئین‌ها نقش بسیار مهمی در رشد بهتر، ترمیم بافت‌ها، سلامت و عملکرد کلی بدن دام‌ها دارند. با این حال، جیره‌های استاندارد همیشه پاسخگوی نیاز پروتئینی دام نیستند. اهمیت مصرف مکمل پروتئینی شامل موارد زیر می‌شوند.

  • جبران کمبود پروتئین در جیره و تامین نیازهای دام در مراحل مختلف رشد و تولید
  • هضم بهتر و جذب مواد مغذی
  • افزایش مقاومت دام در برابر بیماری‌ها و شرایط استرس‌زا
  • بهبود کیفیت و افزایش تولید محصولاتی مانند شیر و گوشت
  • کاهش هزینه‌های درمان و افزایش سود اقتصادی پرورش دام

بنابراین تامین پروتئین مورد نیاز بدن و با کیفیت از طریق دریافت مکمل‌ها برای حفظ سلامت و عملکرد دام‌ها ضروری است.

آمیتیس، پروتئین پیشرفته برای دام

امیتیس، یک مکمل پروتئینی پیشرفته است و با فراهم کردن پروتئین‌های ضروری با کیفیت بالا و قابلیت هضم و جذب عالی، نقش مهمی در ارتقای بهره‌وری و سلامت دام‌ها ایفا می‌کند. استفاده از امیتیس به‌عنوان بخشی از یک برنامه جامع تغذیه دام، راهی موثر برای حفظ سلامتی دام‌ها است.

برخی از ویژگی‌های امیتیس عبارتند از:

  • سرشار از پروتئین‌های ضروری، آمینواسیدها و سایر مواد مغذی حیاتی
  • قابلیت هضم و جذب بالا برای حداکثر بهره‌مندی دام از مواد مغذی
  • افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها و بهبود پاسخ ایمنی
  • بهبود رشد، تولید شیر و کیفیت گوشت
  • فرمولاسیون اختصاصی برای گونه‌ها و شرایط مختلف پرورش دام
  • استفاده آسان و قابلیت ترکیب با سایر مواد مصرفی

نقش مهم مکمل پروتئینی در تغذیه و رشد سالم دام‌ها

مکمل‌های پروتئینی تاثیر قابل توجهی بر بهبود تولید و کیفیت محصولات دامی دارند. به طوری که در دام‌های شیری باعث افزایش شیر آنها می‌شود و در نتیجه محصولات لبنیاتی پر چرب را نیز دریافت خواهید نمود. علاوه بر آن کیفیت و طعم گوشت، بافت و ارزش غذایی گوشت را نیز افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر مصرف مکمل‌های پروتئینی، تولید مثل را بیشتر و مشکلاتی همچون زایمان و مرگ و میر در دام را کاهش می‌دهد. مکمل‌های پروتئینی نقش محوری در تامین تغذیه بهینه و پشتیبانی از رشد سالم دام‌ها دارند. پروتئین‌ها و آمینواسیدهای ضروری برای بافت‌های بدن واجب و ضروری هستند و وظیفه ساخت و ترمیم بافت‌های عضلانی، استخوانی و پوستی را برعهده دارند. از طرفی سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و بدن را در مقابل هر گونه عفونت و بیمار مقاوم می‌سازد.

انواع مکمل‌های پروتئینی برای دام و کاربردهای آنها

انواع مختلفی از مکمل‌های پروتئینی برای استفاده در تغذیه دام در دسترس هستند که با مصرف درست و اصولی می‌توان به سلامت و رشد دام‌ها کمک شایانی کنید. مکمل های پروتئینی شامل :

کنجاله سویا: منبع عالی پروتئین گیاهی با پروفایل مناسب اسیدهای آمینه، مناسب برای طیف گسترده‌ای از دام‌ها

کنسانتره پروتئین آب پنیر: حاوی پروتئین‌های با کیفیت بالا و قابلیت هضم عالی، بهترین منبع غذایی برای گوساله‌ها و بره‌های در حال رشد

پودر ماهی: سرشار از پروتئین‌های حیوانی، اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای چرب امگا3، مناسب برای دام‌های پرتولید

گلوتن ذرت: منبع پروتئین گیاهی با قابلیت هضم بالا، به‌ویژه مناسب برای نشخوارکنندگان

سایر منابع پروتئینی شامل کنجاله کانولا، کنجاله پنبه‌دانه، پودر پر و محصولات جانبی تخمیر نیز بسیار مفید هستند. همچنین انتخاب نوع مکمل به گونه دام، مرحله تولید، در دسترس بودن و ملاحظات اقتصادی بستگی دارد.

انواع مکمل‌های تقویتی

مکمل‌های تقویتی برای دام‌ها به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. مکمل‌های ویتامینی، معدنی و پروتئینی

مکمل‌های ویتامینی مانند ویتامینA ، ویتامین گروه B و D و E که نیازهای ویتامینی دام را به طور کامل تامین می‌کنند.

مکمل‌های معدنی مانند کلسیم، آهن، فسفر، منگنز و مس که به عنوان اصلی‌ترین مواد معدنی در تغذیه دام‌ها باید گنجانده شود.

مکمل های پروتئینی زمانی استفاده می‌شوند که در رژیم غذایی دام‌ها، پروتئین کمتری قرار گرفته باشد که در آن صورت مکمل پروتئینی می‌تواند تکمیل کننده نیاز بدن دام‌ها شود. پودر پروتئین حیوانی یا گیاهی، سویا، روغن کنجد، غلات با درصد پروتئین بالا نیز از این دسته مکمل‌ها هستند.

نتیجه گیری

دامی سلامت است که تغذیه و مواد غذایی کافی در بدن آن تامین شود. مواد غذایی به طور کامل باید در رژیم غذایی دام‌ها قرار بگیرد. در صورت عدم دریافت مواد مغذی کافی می‌توانید انواع مکمل‌های تقویتی را در تغذیه دام‌های خود قرار دهید تا هر گونه نقص و کمبودی را که در رژیم غذایی آنها وجود دارد نیز جبران نمود. توجه داشته باشید که مصرف مکمل‌های تقویتی را به طور خودسرانه به دام ندهید و قبل از آن نوع مکمل و دوز آن را از متخصص تغذیه و یا دامپزشک بپرسید و طبق دستورالعمل‌های گفته شده مکمل‌ها را شروع کنید. همچنین به انتخاب درست مکمل‌ها و خرید از مراکز معتبر که طبق استانداردهای لازم این مکمل‌ها را تولید نموده اند نیز دقت داشته باشید.

پیمایش به بالا
جهت دریافت مشاوره شماره خود را وارد کنید